Hoppa till innehåll

Första Templet..

zahcro

Rekommendera inlägg

Altså Woodfall Temple.... Har äntligen kommit till ett tempel.. wohoo..

skall man vara deku hela tiden i templet?

nix...man ska vara den som har mest möjligheter...asså det varierar...i ett rum kanske du bara kan klara dig som Deku link, i ett annat bara med Link...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(0014 @ 24/07-2004 12:44:58)

Altså Woodfall Temple.... Har äntligen kommit till ett tempel.. wohoo..

skall man vara deku hela tiden i templet?

nix...man ska vara den som har mest möjligheter...asså det varierar...i ett rum kanske du bara kan klara dig som Deku link, i ett annat bara med Link...

och ibland så är det ju bra att vara fe-link så slipper man jaga de där små rosa feérna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

tjoohoo nu klarade jag templet(bossen var lätt)

Jag fick typ en grismask som gör så att man luktar bättre varför ska man ha den masken egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick typ en grismask som gör så att man luktar bättre varför ska man ha den masken egentligen?

Gå in i Woods of Mystery och ta på dig Mask of Scents (grismasken). I ett av rummen kommer du att kunna se ett lila moln. Det är en svamp. Gå dit och tryck B. Lägg svampen i en tom flaska. Gå till Magic Hag's Potion Shop och ge svampen till häxan. Efter två eller tre dagar kan du komma tillbaka. Då har hon gjort en blue potion av svampen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 26/07-2004 09:39:57)

Gå in i Woods of Mystery och ta på dig Mask of Scents (grismasken). I ett av rummen kommer du att kunna se ett lila moln. Det är en svamp. Gå dit och tryck B. Lägg svampen i en tom flaska. Gå till Magic Hag's Potion Shop och ge svampen till häxan. Efter två eller tre dagar kan du komma tillbaka. Då har hon gjort en blue potion av svampen.

Det finns också en svamp i ett rum i Stock pot inn, det är ett på övervåningen och den finns i en Kalsong... =)

Vart ligger Woods of mystery?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...