Jag har Insett hur riktigt Sjukt Postal är Alltså!. Det borde inte få komma ut!. Dom som Spelar det har jag två ord och säga: sluta Spela <_<
Postal 2
nja, dom kanske det tycker e roligt..även om det är det sjukaste spelet på denna planet! ;)
EDIT: kom på spelet Dan Dolme som e ännu sjukare :P
vad går det ut på?
Jag körde det hos en jag känner,ganska skönt faktist
Starta ny tråd om det isf.
Känner en kompis som har det, fast han är ganska töntig.
Vad är dte för uppdrag man gör, och vilken bonde (vart köpte han mjölken?) skulle ha en M4A1?
HALLÅ FÖR f*n DET ÄR DET SJUKASTE DYNG SPELET SOM NÅGONSIN KOMMIT UT.fast jag tycker det är dåligt att man blir psykopat bara för man spelar våldspel sjyssta föräldrar då är det väl lika farligt att leka krig och titta på cartoon network när man är 4 år för f*n
Vilket sjukt spel!!! :lol:jag har oxå det <_<
75% av uppgragen innehåller något med att man ska döda någon/ några <_<
25% av spelet går up på att man ska köpa mjölk, gå till doktorn för att man har fått njursten osv..<_<
Det står att man ska " Buy Milk" inte "Steal milk"tsssss jag har postal 2 och man behöver inte köpa mjölk...man kan stjäla mjölken :ph34r:
men man kan ju döda ägaren ju..
jag tycker det spelet suger asså det e så sjukt så man...aja skit samma lol :zzz:Lide Fede Coolt Postal 2 är=). Gå runt och Hälla Bensin och sen tända på :D WOW!. Skit coolt"
jag har läst att man kan klara spelet utan att döda någon stämmer det
nej, då ska man ha fuskat MYCKET!!
Har ni alldrig tänt på att det är ett SPEL ???? titta bara på cs då hmm quake o doom o alla andra såna spel dom är la lika våldsamma!!!!
(POSTAL 2 är för lätt inget o ha) :rolleyes:
jo doom och dom du sa är kaske lika våldsamma men.............................dom har en story
Mmm, postal är sjukt, ryktet är sjukt om det. Finns inget sånt om doom.
Postal 2 är f*n så skönt...lätt det roligaste spelet jag har laddat ner efter far cry! fruktansvärt roligt :)
jag tycker att postal 2 ganska bra men ett:an är ass dåligt
dom sa att postal 2 var ett rasistist spel bara för att på videon dödar killen en svart och kissar på en tjejJoo!
Vem såg dokumentären på tv4 om att vi spelar förmycket våldspel?! Ganska bra!
De som gjorde den där dokumentären på tv 4 är bara dumma människor på vår jord som försöker att förstöra vär värld. Det finns ingenting rasistiskt med Postal 2. Är det någon som är rasistiskt så är det spelaren. Jag skuter ihjäl både svarta och vita. Det ligger ingen rasism i det. Skulle jag bara skuta vita så skulle det däremot vara rasistiskt.
Bra att du köpt Postal 2! När det nya kommer ut (om ån månad) köp det ochså, eftersom du behöver tvåan för att spela det! MAN KAN STYCKA SÖNDER KROPPAR I DET!! LIE,MACHETE,BOMURANG!! :lol: