Gäst j.bandgren Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 är på sista updraget på driver 3 där man ska skjuta alla fiender och komma ikapp jericho...man har jones och vauban till "hjälp". men jones springer ju alltid för fort fram å dör alltid! :angry: och då blir uppdraget failat! men hur f*n kan jag hjälpa det om han dör! det är ju omöjligt att klara det uppdraget! nån som har samma problem?! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Passar sig inte "mörk-hyad" lite bättre in än "n*ger", det är faktiskt en förolämpning mot mörk-hyade personer!! Och när du säger det förolämpar du varenda mörk-hyad människa på hela jorden!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst j.bandgren Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Men tönt. Ne det gör jag inte för det heter neger. det fula ordet är n*gger med i. men det ska vi inte diskutera här..men tog nån illa upp så ber jag om ursäkt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Men tönt. Ne det gör jag inte för det heter neger. det fula ordet är n*gger med i. men det ska vi inte diskutera här..men tog nån illa upp så ber jag om ursäkt.. Nu bröt du med regel 1.1! Personligt påhopp! Jag vet, men folk kan ändå upfatta det som en förolämpning!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst j.bandgren Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag vet nån som är mest tönt iaf.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 du har ju kommit så långt hur klarar man sista uppdraget på nice banan? hon har ju för f*n en mycke snabbare bil!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg