Är det bara jag här lr som tycker det är trist o fuska utan att ha klarat spelet först ?? ;)
'
Jag skulle alldrig köpa ett spel o börja fuska direkt :rolleyes:
Är det bara jag här lr som tycker det är trist o fuska utan att ha klarat spelet först ?? ;)
'
Jag skulle alldrig köpa ett spel o börja fuska direkt :rolleyes:
Jag tycker det är trist att fuska direkt. Helst ska man ha klarat ut spelet före tycker jag. :P
när jag var mindre köpte jag spel för flera hundra men jag började fuska direkt och dom blev SSSSSSSSSSKKKKKKKKKKIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT TTTTTTTRRRRRRRRIIIIISSSTAAA
man ska klara spelen först sen börjar man om spelet för att fuska så gör jag nästan hela tiden och när jag inte kommer vidare så letar jag på walktrouge
ör samma sak som singan
fuskar alldrig på xbox för jag har inget!
men ska jag skaffa det eller game cube?
Jag fuskade alltid direkt när jag köpt ett spel.. Numera fuskar jag efter att ha klarat spelet :P
Det är skit att fuska tycker jag
inte alltid...
Bara när man tycker att spelet är värdelöst eller när man fastnar eller någonting annat. :D
Jag tycker det är trist att fuska direkkt.
Om jag ska fuska så fuskar jag när jag har klarat spelet en gång...
Jag me! de är så dött att fuska direkt...
Jag fuskar om jag har fastnat nånstans, eller när jag klarat ut spelet. en kompis till mig fuskar direkt!
Okej... Säg till honom och sluta för om nåt år tycker han de spelet e s*it trisst
Jag fuskar aldrig innan jag har varvat ett spel helt det e trist!
ok kort sagt det är inte kul att fuska innan man har klarat det
Japp helt klart :bah:ok kort sagt det är inte kul att fuska innan man har klarat det
Jag brukar nästan aldrig fuska, även fast jag klarat det. Fast nångång har ju ju slagit in nån odödlighetskod på någon knepig bana ;)
:unsure: Det skulle inte varigt kul om man fuskar direkt.
:( Man måste klara spelet först tycker jag!
:angry: Det värsta fusket är att bli odödlig!
Då kan man klara spelet hela tiden...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in