Chihuahua Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 www.digisonline.com/tactics/. Nån mer som spelat det? Det är ett toppenspel om man gillar lite mer taktiskt RPG. Är det nån mer som brukar spela där? (alltså själva spelet, inte forumet) Citera
Chihuahua Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Helt gratis, du behöver inte ens lämna ut E-mail-addressen. Men sen om du vill ha möjlighet att vinna en av de två "speciella" karaktärerna och lite annat grejsimojs till spelet så måste du lämna ut E-mail + 10 dollar. Men det går lika bra att spela som vanligt utan att betala. :) Citera
drage Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 coolt jag älskar såna spel nu är ja medlem och heter gamar Citera
Chihuahua Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2004 jepp, jag gillar dem osså. B) Citera
Chihuahua Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2004 (redigerat) Gå in på Play Online och starta spelet. Sen är det bara att välja New Account, hitta på ett namn och ett lösenord och sätta igång. :) Redigerat 25 Juli 2004 av Chihuahua Citera
Dream Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 den är gammal om man betala får man drake golem och sånt jag vet det eller om du vinner över folk så får du nån extra Citera
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) Vart klickar jag för att bli medlem i spelet? EDT: Hittat det! Kommer ändra igen om skriva vad jag hetter i spelet. EDT2: Jag heter Shideshow Bob Redigerat 27 Juli 2004 av finaly_man Citera
Chihuahua Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2004 har för mig att det var fem ggr om dan som man kan vinna en ny figur. Alla som håller på att slåss just när det slumpas ut får slåss om en ny figur, helt enkelt. Men vill man ha allihop (har iaf för mig att man fick alla) så får man registrera sig för 10$ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.