Burken Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Hej det skulla va kul om man skulle kunna komma på egna monster till runescape berätta om vad era monster skulle hetta hur bra den skulle bra etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Vad är Runescape för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 skämt den skulle nog heta drage och skuta snor och ha level 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 etc etc etc och man kan bar besegra den genom att ge mig så många poäng som hans level inget skämt master smiths hunter ett spöke på level 93 skuter eldklot som skadar på en 64 levelare 50 finn s monstret är smith skälv fast när han förvandlas och finns långt ner i underjorden kommer man för nära så tar han en själ så man kan bara besegra honom med en spegel som han har i magen och som han spyr upp en minut innan han förvandlas sen sväljer han den igen ta spegeln när han är sitt vanliga jag och sen gå upp till ytan vänta en minut sen gå in set tar du sönder spegeln framför honom då blir han galen och jagar dig spring upp och kasta ett eld klot bå honom sen slå honom till han flyr då flyr han ner då går du ner och sjut tre silver piöar på honom sen gå upp stå där i nån minut sen går du ner då är han borta men du ser spegeln ett svärd och en kappa ta alt men spegenln tar du med dig till wizard tower lägg den i källaren då förvandlas den till monstret men den smälter när den är nästen död kansta eldklot tilsshan är borta och volia du får master smiths medaljong den kan du fram kalla en andd som ger dig master stone och nu kan du skuta hur många eld klot du vill på vad du vill (dig själv me=. tja duger det mitt lilla föredrag var väl snyggt (publicken:snaaaaaaaaaaark ttitititututi zzzzzzzz). tjha det var ett mosnser det :visslar: :gitarr: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Ganska grymt quest de där! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 RuneScape är ju självklart det bästa spelet för dom som har smak! Har du smak skulle du redan börjat spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Ja håller me dig om att runescape e det bästa spelet! de e så j*dra grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bonnie Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ni haaaaar så rätt!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag tycker dom borde göra en drake till dom som inte är members en drake i varje färg som blir en ny quest sen och när man har klarat alla så låses ett rum upp där massa drakar är som man får möta... tänker mest på dragon bones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 dog av den jädra dragonen is crandor island! eller inte själva draken utan av en lesser som e där upp! :angry: men ja kom tillbaka och den blev slayad :evil: draken alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vad heter hemsidan ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag skulle göra Jagex så jag kunde döda honom för han har gjort ett så otroligt dåligt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag skulle göra Jagex så jag kunde döda honom för han har gjort ett så otroligt dåligt spel... runescape eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.