Agito Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 (redigerat) hej jag har xp pro (profs kan inte stava det på engelska) på min dator(det här är farfars) och jag höger klikade och gick in på instälnigar och råkade ändra upplösningen hur gör jag för att få den tillback som den va??? :cry: ps: den bara glimar och fladrar så man kan inte kan se något!!!!!!!! Redigerat 25 Juli 2004 av dark_hero Citera
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 högerklicka på skrivbordet och sen på egenskaper sen på inställningar Citera
Apoca Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 bildkortet klarar inte högre uplösning än vad det var från början, det är därför som det blev som det blev, kan också berå på bildskärmen, är det en gammal så blir det lika Citera
Gäst henke37 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Några ider: Starta i felsäkertläge andvänd kort-komandona: tab för att flytta markeringen(shift-tab backar) ctrl-tab för att byta flik(shift-crtl-tab backar) F4 för att fälla ner dropdown menyer mellanslag för att välja något Prova oxså med att byta skärm, för det är den som inte klarar det. Citera
Agito Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 ok tack ska tästa det (allt) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.