Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Får man en större penga påse genom att samla alla spindlarna precis som i OOT??? Jag hittar inte några spindlar inne i spindel huset...hör hör hur de krafsar men men:*( Vart håller dom hus?? Hur många är det?? Har 27 nu...

Gäst Spirtual
Skrivet

Får man en större penga påse genom att samla alla spindlarna precis som i OOT??? Jag hittar inte några spindlar inne i spindel huset...hör hör hur de krafsar men men:*( Vart håller dom hus?? Hur många är det?? Har 27 nu...

För att få större pengapåse i mm ska du lämna in 200 rupees i banken i west clocktown
Skrivet

den störtsa får du i Ocean Spiderhouse och å ska du samla alla 30 st. Du måste kasta Skalbaggar på hålen i väggen så det kommer ut skulltulas..
Skrivet

lämna in 99 rupees, sen samlar du 99 till och sätter in dom...då har du 198, inte sant. Sen skaffar du 2 rupees till och sätter in dom...då får du den...

Skrivet

skalbaggar...vart får man dom i från då?? Men hur skall man kunna lämna in pengar på banken då man bara kan få ihop 99 rubees:(

Skalbaggar brukar finnas under stenar. Tror du kan köpa dem i Potion Shop också, men de är dyra. Lägg dem i flaskor.
  • Skapa ny...