Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts 2


XezoN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om man kollar på trailern, då den rödhåriga killen(Axel) frågar var Sora är, och framför han är det en blond kille med två keyblades. Den ena är Oathkepper och den andra Oblivion. Om ni kollar på trailern; Deep Dive, så håller den killen samma keyblades. Så killen i Deep Dive kan vara killen som var med Axel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man översätter texten där Axel och den blonda killen är med i så säger Axe: ''You cannot talk to Sora!''. Antingen så skyddar Axel Sora, eller så har han typ stängt in han någonstan. =P. Tror mer på att den blonda killen är god, för om man kollar på trailern, så ser man att på Oathkeeper hänger Soras ''Charm'' som han fick av Kairi, och han lovade att lämna tillbaks den. Tror inte han skulle gett den till sin fiende. :blink: Eller så har den där blonda killen snott Soras två keyblades och ''charmen''. =P

 

EDIT: Dom nya ''vita'' Heartless, kallas för: ''Nobodies''.

Redigerat av Neko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varsågod! =P. I en KH2 Trailer, så ser man ju en rödhårig tjej stå på en liten väg, och framför ligger en by. Tror ni det är Kairi? Jag är typ 89% säker på att det är Kaira.. För om man kollar på Trailern, så ser man lite längre bort från byn där hon är, en ö, och det måste vara Destiny Island. Och när Sora vaknar på natten är han ju i sitt hus/hydda/stuga w/e =P. Och när han är på ön, så ser han Kairis och Rikus ''båtar''. Det måste betyda att alla dom bor i en liten by, och dom tar sina båtar till Destiny Island. Och det måste betyda att det är Kairi! För vad skulle en okänd person göra i en liten by?...Min åsikt =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

mm jag tror också e kairi och dt kan va destiny island men jag tror också att dt kanske e kairi hem (hometown) för hon kom till destiny island när hon va lite äldre..

Redigerat av XezoN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...