Neko om du har gameboy advance kan ni köpa Kingdom Hearts:Chain Of Meomoris.. för dt kommer före Kingdom Hearts 2
Kingdom Hearts 2
GTA Killen: Ja, Musse och Lången kommer vara med.
Xezon: Vad är det du inte fattar?
Ja, jag ska inte köpa Chain Of Memories men ''skaffa''....;)
asså Kingdom Hearts 2 kommer om 1 år!
orka vänta
Det är inte säkert att det kommer om ett år....Square-Enix har icke sakt något om NÄR det kommer släppas. Allt det där om att det kommer i December, eller om 1 år är vad dom tror....
längtar efter det
mm dom säger att på dom flesta sidorna att Kingdom Hearts:Chain Of Memories kommer i December och att KH 2 kommer i jinu 2005
Ja, men det är inte sant att det kommer då. Bara en gissning....
va allvarligt?
happ hoppas att dt kommer i Decemebr då om dt inte kommer då tar jag självmord..
P.S hur gammal e du neko?
överdriv inte
Jo, hoppas också på December.....=P
Jag är 13. ;)
ok jag me!
men va ska vi göra då om dt inte kommer i december?
Ta självmord? =P Näää.....Finns ju massa andra spel du kan spendera på under tiden.....Tex. ska köpa .Hack Part 1: Infection, Final Fantasy X och Dark Chronicle om en vecka..=P
måste man spela den första ff spelet för att förstå dom andra tyå ff x? elle ff x-2?
Nepp. ;) Final Fantasy X och X-2 är ungefär två helt olika saker. I FF-X så handlar det om Tidus, och Yuna som dödar Sin. I FFX-2 så handlar det om att Yuna går med i ''Gullwings''. Alltså så är det två helt olika historier typ....
okej va bra då!
vilka har du?
Jag har Final Fantasy X-2, och ska köpa Final Fantasy X nästa vecka.
varför gjorde du inte tvärtom?
e inte FF X-2 uppföljare till FF-X?
Jo, men spelar egentligen ingen roll. Som sagt, det är som två olika historier.
ok
Neko kan du gö en avatar åt mig den bilden jag har nu fast större typ som din o skriv XzoN på..
kan du gö d?