1. Nån som vet va de kostar när man kört upp sitt första år?
2. Är de värt pengarna?
3. Vilka funkioner finns?
1. Nån som vet va de kostar när man kört upp sitt första år?
2. Är de värt pengarna?
3. Vilka funkioner finns?
1. Är inte säker men tror 600 kr
2. Absolut specielt alla kommade titlar som kommer i år och början på nästa år.
3. Prata med mic, Skicka röst meddelande, lagra kompisar så att man ser vad dom spelar mm
1 100 kr ungefär!
jag frågade den som jag köpte de av en och då frågade jag hur mycke det kosta ungefär....
1. 599 skr
2.Halo 2 och alla super bra titlar.
3. allt som Haggen sa!
Okej :cool: Verkar bra.. Tyvärr så har jag inga pengar :( Men jag får väl spara :D
Jag fick det föra julen så jag önskar mig bara ett års prenumeration till på den här julen smart va :D
Helt okej!Jag fick det föra julen så jag önskar mig bara ett års prenumeration till på den här julen smart va :D
läängtar till halo 2
Jag me! Kommer bli så j*vla bra :)
Men Back to topic
Det kommer också en nu funktion.
Det är Xbox live Arcade. Man kan ladda ner arkad spel helt gratis.
Det kommer 3:kvartalet i år. B)
aa jag har också läst det men det kommer bara dåliga arcade titlar först men dom bra kommer väll sen
Jag tror det. Men ganska coolt.aa jag har också läst det men det kommer bara dåliga arcade titlar först men dom bra kommer väll sen
En fråga:
kan man chatta fasst me sina headset?
ja det kan du! ;)En fråga:
kan man chatta fasst me sina headset?
Okej... Coolt :cool:
jag vet!!! :cool:
man måste väll ha headset för att chatta?
Jaa... De e ju klart.... Ifall jag köper LIVE så ska jag köpa startpaketet...
Som innehåller de mesta... :)
Men jag tror jag inte kommer skaffa LIVE.... Min BMX-Cykel måste också få leva... :D
du måste dö köpa LIVEJaa... De e ju klart.... Ifall jag köper LIVE så ska jag köpa startpaketet...
Som inehåller de mesta... :)
Men jag tror jag inte kommer skaffa LIVE.... Min BMX-Cykel måste också få leva... :D
http://www.webhallen.com/prod.php?id=25271
Följer xbox live med i det här paketet? Eftersom det står 2 månaders gratis Xbox Live-abonnemang........
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in