lillis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 hej ,hur å var får jag hookshoken på zelda mask.blir frustrerad ju. :unsure:
0014 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Menar du Majoras mask? Du ska först hitta 4 ägg i Pinnacle rocks (för att komma dit ska du simma igenom 2 st pelare i Great Bay), efter det ska du till pirates fortress och finna de 3 andra äggen och även där inne finns Hookshoten i en kista. Du ska skjuta en pil genom ett galler på en bikupa så alla som vaktar kistan försvinner..
lillis Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Tack ,ja det menade jag...Du är ju jätteok på Zelda. :rolleyes:
lillis Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Heej!! då man ska in å ta alla spindlar i spindelhuset på Majoras mask.Läste någonstans att man ska kasta skalbaggar.Men då jag bara har en burk så måste man ju ut och leta nya,kommer inte alla spindlar tillbaka då.?? Eller vad gör manTack på förhand :)
Arwen Undomiel Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Heej!! då man ska in å ta alla spindlar i spindelhuset på Majoras mask.Läste någonstans att man ska kasta skalbaggar.Men då jag bara har en burk så måste man ju ut och leta nya,kommer inte alla spindlar tillbaka då.?? Eller vad gör manTack på förhand :) Spindlarna kommer bara tillbaka om du sparar med Song of Time, tror jag. Det finns flera flaskor. En får du t ex om du vinner Goron Race efter att du klarat Snowhead Temple. En annan får du i Great Bay. På ett ställe kan du ta dig uppåt på klippavsatser genom att använda hookshot på palmer. Tillslut kommer du till ett vattenfall där du träffar en bäver. Rejsa mot honom och sen mot hans bror, så får du en flaska (om du vinner alltså). Skalbaggarna ska du släppa ut vid soft soil, men det visste du kanske redan.
0014 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 du får en flaska av Madame Aroma, och av Koume/kotake (någon av häxorna)
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 koume/kotake dom häxorna som man möter i Oot?
Rekommendera inlägg