Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 eller hur det är skönt att sola framför datorn...fresh air Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag har nyss varit och badat 22 grader varmt i vattnet B) :kung: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Va!! menar du det?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Ahh! Sol! 27 grader varmt! Perfekt spela-dator-väder, Solar t.o.m framför datorn. Vilket liv :medieval: Man ska inte vara framför datan när det är så fint ju.Jag kan knappt vara inloggad för det är så fint. :cry: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Va!! menar du det?? :huh: Ja jag menar det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.