lidmer Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ja har redan emerald... ja har dimond med lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aloevea Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) ja har redan emerald... ja har dimond med lol Men Diamond sägs vara askass. Får fråga, det kvittar vilken av Kyogre och Groudon som är bäst, vilka pokémon finns annars på Ruby som inte finns på Sapphire och tvärtom? :blink: Jag är inte säker på vilken jag ska köpa, men det lutar svagt åt Sapphire.. /Aloe :gitarr: Redigerat 2 Juli 2005 av Aloevea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 dimond e kast ja lol.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 ja har redan emerald... ja har dimond med lol Du kan inte ha Diamond! Spelet är inte äns färdigt! Din lögnare! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det finns... http://www.pikachu.cz/Download/Obrazky/PokemonDiamond.jpg men det är piratkopia asså det är inte riktigt pokemon spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det finns... http://www.pikachu.cz/Download/Obrazky/PokemonDiamond.jpg men det är piratkopia asså det är inte riktigt pokemon spel.. jag har red,yellow,gold,crystal och det som äger ruby :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 OK, men det är nog inte lika kul som det riktiga PKMN Diamond. Ni vet väl att PEARL/DIAMOND bara kommer tillverkas på Nintendo DS?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 OK, men det är nog inte lika kul som det riktiga PKMN Diamond. Ni vet väl att PEARL/DIAMOND bara kommer tillverkas på Nintendo DS?! jo de vet ja men vem hade rätt?? just det ta reda på mer info innan du skriver LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Men det har iaf inte kommit till NDS! + att det kan inte vara riktigt lika roligt som orginalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Men det har iaf inte kommit till NDS! + att det kan inte vara riktigt lika roligt som orginalet. det finns inget orginal till det -.- de e sant att de inte har komit till nds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Ska det vara 3D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 jag har sapphir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg