Chilii Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Hejsan! Jag har bara klarat 100% på de två första uppdragen, och på de andra 89%, 93% och 81%. De tre sista klarade jag mig igenom efter att ha kört fast och inte hittat några fler bevis, finns det nån som kan ge nån lista eller nåt på bevis eller händelser som ska hittas/hända, så skulle det vara jättesnällt! vill helst klara alla uppdragen till 100% :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cina Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Om du menar det första spelet.... Kommer icke ihåg alla saker man plockat upp o så på uppdragen.. men vad jag Kan hjälpa dig med e en sida där det står vad man skall göra, en "walkhtrough". På sista uppdraget dock, e det tydligen en bugg, så då måste man hämta hem en "patch". Vilket jag struntade i, för bonusmaterialet skall tydligen bara innehålla lite extra bilder o så. (men vill du ha den så sök på SCI, kommer icke i håg adressen). Adressen till Walkhtrough e iaf följande; http://hem.passagen.se/megazina/indexsv.html Ett tips.. efter du e klar med spelet.. e att Bums införskaffa 2:an.. "CSI: Dark Motives" !! :cool: Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilii Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 tack så himla mkt! nu ska vi se om det går då :) joo, jag hade faktist tänkt å köpa det också! om det är lika roligt som 1:an köper jag nog det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 om du försöker klara de till 100% för att få extra grejerna så e de inte värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag hade CSI ett tag!. trötnade rätt snabbt!. Tråkigt spel tycker jag!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.