Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 c-spaken är ju som värsta fusket man gör ju skitstarka attacker med den! Men jag laddar upp mina slag själv. Så de blir starkare än c-spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 okej det är ju bra!MEN C-SPAKEN ÄR JU KONSTIG MAN BORDE INTE KUNNA NVÄNDA DEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Det är därför mina kompisar kan spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 ni alla är nog faan imej rookies era noobs jag klarar av vem som helst på level 9 och är nog bland de bättre på 1vs.1-matcher. Näe jag skoja bara jag är sämst på detta spel och det är svårt snälla kan inte någon tyka med mig lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 okej det är ju bra!MEN C-SPAKEN ÄR JU KONSTIG MAN BORDE INTE KUNNA NVÄNDA DEN! C-spaken ger bara ouppladdade smashar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 bara i vs mode inte i 1p mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jag använder knappt c-spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Det är Zoom i 1p-mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 f*n ja e skiit bra ja kan ta 3 10 levlar :D fett lätt men kan ha otur :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Det finns inte mer än 9 levlare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Ok har inte kört på länge men vi säger väl 9 levlare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Vad använder man c-spaken till i vs. mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg