jonny moto Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 jag har klarat 300 på cruell meele det var lätt klarat alla på 9 med alla gubbar klarat allt på very hard har alla trofeer och säcken har jag klarat allt om man kan säga 8) kan någon sega vilken level jag e på :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 300? Ni? Vet ni vad cruel melee är? Nej jag viste det. Det är där när man ska välja multi man melee och klicka på cruel melee. Så prva det ni. Rookies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 skaffa en kompis och kör att du e med han/hon och så möter ni 2 gandorf lvl 9 på en stor bana! det e s*it kul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 men vilken level e jag på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Man är inte på någon level, om man inte använder handicap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Man är inte på någon level, om man inte använder handicap.alla seger att man e på en level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ´jag kan klara 3st motståndare pålv.9 och på banan big blue! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 det är ju skitlätt att klara dom på level 9 jag har klarat all jag har på level9 allså alla utom mewtwo och mr g&m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 det är ju skitlätt att klara dom på level 9 jag har klarat all jag har på level9 allså alla utom mewtwo och mr g&m Att klara 3 på level 9 gör jag ijämt. Men jag klara inte alltid 1 vs 3. Det kan vara svårt. Jag är nog en av dom bästa på 1 vs 1-matcher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ´jag kan klara 3st motståndare pålv.9 och på banan big blue! Och utan att använda C-spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 c-spaken är ju som värsta fusket man gör ju skitstarka attacker med den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag klarar av 3 Link på Level 9 som är i samma lag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg