Mangan Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag vet hur jag får fram palatset med flöjten, men vart får jag tag i nyckeln? Snälla hjälp mig någon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 vilket av zelda spelen är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elli Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) men det e ju ute på vattnet så du msåte ha fått stöveln innan du gåt ut rakt ut öveer vattnet från staden där efter flottfärden på andra sidan...eller vaddå nyckeln??? till näst sista palatset eller? Redigerat 29 Juli 2004 av elli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elli Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 du ska trolla fram den i staden som du hackar fram, längst upp...där i slutet av den gömda staden "spellar" du så kommer d fram en ingång å där e nyckeln.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg