💬
Logga in
Fuska.se

Nya Zelda!

63 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

d kommer ju ut nån gång i 2005 ju :(

Nivå 5 · Fuskare
(0013 @ 26/07-2004 19:40:53)
(tyke @ 26/07-2004 19:10:16)
(0013 @ 26/07-2004 12:10:56)

Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken.

Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit.

nej det e den inte han på filmen e grymast :cool: :cool:

jäkla vilken bra film vet nån när det kommer ut om det finns måste ha det :cool: :cool:

Link har ju långkalsonger(Nej det här är inte till idg Ness~) av potatis säckar

Det kommer ut 2005

Jag tror iaf att det nya zelda kommer ha bättre grafik än vad wind waker hade....

Jämför....

http://media.cube.ign.com/media/572/572738/img_2123570.html

http://www.gamerankings.com/screens4/469050/1.jpg

27 Jul 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #23

Mycket bättre nu!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den sista bilden var super ägig grafik.

Var kan man ladda ner Qvick time gratis så man kan se filmen

varför laddar du inte ner den i media player???
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #26

Hur då?

när man är där filmen spelas upp,höger om där finns det en quick time märke och höger om den klickar man på media player märket så laddar man ner den till media player eller quick time fattar du pröva om du inte fattar

Tror Ni att det Nya zelda spelet kommer att bli bättre än Oot?

Nivå 6 · Fuskare

Vet ej om det blir bättre än OoT,OoT är det bästa Zelda spelet genom tiderna,enligt mig:P..Jag ska alla fall köpa ett ex av det nya direkt när det kommer ut.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej. Både mörk-ful-Zelda och OOT(Det vet jag) Suger

Nivå 4 · Lärling

Så klart den blir bätte! :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Hur vet du det? Det kanske inte har ngn spelkänsla alls... Man kan inte veta om det blir bättre förns man har spelat det. Eller åtminstone läst recension.

Nivå 4 · Lärling

Jag har sett grafiken, läst en förhoppnings recention(10-), kollat på en massa nyheter om spelet, en massa trådar, och hitat en massa filmer!

Det finns väl bara en film :o vart finns det flera? Förhoppning är knappast samma sak som recension.. Det är att man hoppas att det blir bra.

Nivå 4 · Lärling

Jo på Level7.nu men dom har tagit semester och öppnar inte förrän 18 Augusti, det fanns minst 6 filmer där.

Nivå 6 · Fuskare

OoT är i alla fall bättre än MM, Jag har bara börjat kört på MM( har zelda collectors disc).och man fattar ju nästan ingenting vad man ska göra på det.alla fall. Det mest positiva med OoT är musiken,den är bara guld! :kung: Men det nya Zelda tror jag blir ännu bättre än T.O.M LTTP(Link To The Past)...

Roligare än OoT blir det på ett sätt för man får ju slåss när man är på hästen,det fick man inte ju inte förut.Och jag tror nog att spelet är längre och svårare.

Jo på Level7.nu men dom har tagit semester och öppnar inte förrän 18 Augusti, det fanns minst 6 filmer där.

Dom har redan öppnat... <_< Länge sen.. det finns bara en trailer än så länge.. tror jag ska kolla. men iaf, du kan inte säga att det blir bättre innan du spelat.

EDIT: HRHR!!! http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=1278 Där finns det bara 1 film!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Hehe,många brukar ljuga.hehe eller så såg han väl fel.för att dom visar samma film på hundratals sidor.

Senast ändrad:

jag tror jag vet namnet på spelet the legend of zelda ocarino of time 2 eller the legend of zelda the wind waker2

Senast ändrad:

28 Jul 2004
Nivå 7 · Fuskare

dm inte döper spel med en tvåa i

dt har dom aldrig gjort

kolla på gametrailers.com där finns det säkert många filmer

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in