💬
Logga in
Fuska.se

Nya Zelda!

63 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Klicka här

En fillm och bilder från spelet

Grymt

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

*Gäsp* Har sett den typ 30 ggr nu.... Alla vet om det och det finns typ 1000 sådana här trådar..

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Hopp

Kan du säga en snälla har inte sett dom trådarna vill det

Nivå 3 · Lärling

Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken.

Nivå 4 · Lärling

Vill gärna kunna spela det men jag har inget Gamecube och får inte köpa det.

Nivå 3 · Lärling

öj han var ju mycket snyggare i det spelet ju :visslar: synd att filmen inte fungerade för mig <_< aja. till vilken konsoll är det till då :)

Nivå 3 · Lärling

Jag gissar på att det är Gamcube konsolen för att det är ju ett nintendo spel.

Fierce Diety varför får du intee köpa Gamecube jag fick mitt i julas :)

Nivå 3 · Lärling

HOST HOST HHHHOOOOOOSSSTTTTT f*n VA DEN VAR BRA JAG SATTE SALIV I HALSEN

Nivå 11 · Veteranfuskare

Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken.

Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Det som är mest ballt är att de gjort om det FÖRSTA zelda spelet till just 3D,(även fast det liknar Oot mer)...asballt..har redan bokat det för nån månad sen =)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

var boka du dt

Nivå 11 · Veteranfuskare

Men ork, har väl sett den ett fler tal gånger. Och alla andra filmer som finns :visslar: ..Men visst. det är väl coolt.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #13

var boka du dt

på den sidan som jag skrev kan man boka det!
(0013 @ 26/07-2004 12:10:56)

Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit.

nej det e den inte han på filmen e grymast :cool: :cool:

jäkla vilken bra film vet nån när det kommer ut om det finns måste ha det :cool: :cool:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Kanske om 1-2 år...

:o :o :o fast det e ju kanske

Nivå 11 · Veteranfuskare
(tyke @ 26/07-2004 19:10:16)
(0013 @ 26/07-2004 12:10:56)

nej det e den inte han på filmen e grymast :cool: :cool:

jäkla vilken bra film vet nån när det kommer ut om det finns måste ha det :cool: :cool:

Link har ju långkalsonger(Nej det här är inte till idg Ness~) av potatis säckar

Det kommer ut 2005

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #18

Var kan man ladda ner Qvick time gratis så man kan se filmen

hur kan man se den på quick time

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #20

Vad andvänder du då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in