Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag har Grön, engelska, men om vi säger så att en mening börjar på översta raden, så slutar sista bokstaven av den meningen på andra raden... Man kan fånga Mew utan gameshark på Röd, Blå oxå...på Gul har jag inte prövat... Man kan fånga alla 151 pkmn på Gul, jag har haft Meowth och Ekans på Gul... ...Därför rekommenderar jag Gul. Pikachu är väldigt rolig när man kommer till Bills hus också =P Grön finns bara på Japanska ju? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ja i malta greckland cypern och monaco får dom importer från japan och tyskland samt. americka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 grön kom aldrig ut i usa ju. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) grön kom aldrig ut i usa ju. <_<den har den ju visst.och man kan visst bara få på grön utan gameshark mew. och she-o-re den där cypern som du pratar om är pokemon daimon jag såg pokemon daimon i jordanien men den kostade runt 400 spen så jag köpte fire red istället för 140 spen alltså 18 $ i DJYUT FREE Redigerat 30 Juli 2004 av Thunder-Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 På serebii.net står det att den aldrig kom ut! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 På serebii.net står det att den aldrig kom ut! :angry: men jag har sett det själv i AMERIKA :angry: :rambo: vill du strida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 nä, nu glömmer vi grälet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg