Kung sune Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Kan någon som e member på Runescape förklara hur i H-L-E-E hur man gör. Jag får inte det te o funka PLS PLS PLS PLS PLS Citera
Spliffor Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 när loggade du in? om du loggade in typ vid fem så är det fullt annars vet jag inte Citera
Kung sune Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Ursäkta det blev fel. Vad jag undrade var hur du gick till väga för att bli medlem. Fattar inget av det Citera
Spliffor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 När du har kommit till sidan så ser du att det står play game men först måste du göra en gubbe till höger står det create a new charter tryck där skriv ett namn du vill ha sen ett lösenord och sen kan du börja spela :) :gitarr: Citera
Kung sune Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Jag har redan en gubbe som e lvl 84 men jag vill bli member åxå det är det som jag inte fattar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.