MMX Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Vet någon varför det finns vad jag vet 2 variationer av snes PAL? jag ahr 2 super nintendo, det är olika variationer för ena strömsladden är tjockare och passar bara in e ena super nintendot, medans andra passar in i båda! varför är det så? är inte det något som man alltid borde ha samma!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Olika desig av lådan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 jag ser ingen skillnad på dom, bara att ena strömsladden bara passar till ena, när jag bara tog med mig mitt ena så kunde jag inte spel...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 varför har du 2st snes??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag fick köpa ett till av en polare, för 200, å ja fick 2 handkontroller hade bara 1 innan och 2 spel.... så det va därför jag köpte det, men detr va nyare än mitt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hm... det är nog så att ena är PAL version och den andra är NTSC version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 eller om du är med i CN så kan du fråga dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Nej du _death_ jag ser skillnad på ett PAL och ett NTSC båda är PAL, men viktor, vad är CN?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Club nintendo.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Men jag skickade in en sådan krej som man måste göra för att bli medlem, på deras hemsida, men det stog sen att den inte blev godkänd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 En kan vara den japanska maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Men nej, jag ser skillnad på Pal, NTSC, japansk, båda är SVENSKA PAL, men den ena är lite nyare, fast dom borde ändå vara lika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg