💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Värt Det

67 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Men sluta byt ämmne !!!! Nej the sims boustin out är inte särskillt bra , värt pengarna sällan :)

Nivå 4 · Lärling

Håller med Halo_master. En sak till man måste börja bråka varje gång man ska säga vad man tycker alla tycker olika och så är det och kommer alltid att vara, det räker med att säga vad man tycker och inte kommentera andras inlägg. Jag tycker inte du ska köpa det spara till något annat istället

5 Aug 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Om du vill ha en lite verkligare "sims" grej så finns "Hot dates".Men Sims kanske är bättre.

7 Aug 2004
Nivå 2 · Novis

på konsollerna är de typ samma sak (båda spelen)

fast att man kan flytta ut å lite mer.....500-600 spänn ALDRIG

8 Aug 2004
Nivå 7 · Fuskare
(Zong_zui @ 30/07-2004 09:42:01)

Varför måste dom forsätta göra sk*t serien!!!!!!! :evil:

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

Kan du rabbla upp alla dom sakerna då <_<
Nivå 6 · Fuskare

han kan väl säkert inte ens rabbla upp något förutom sk*t saker............... :rambo:

Nivå 7 · Fuskare

Haha... Den ägde ;)

Nivå 6 · Fuskare

Man tackar..... ;)

Det är inte värt att köpa.....................

Nivå 7 · Fuskare

Absolut inte... Så j*vla dyrt oxå...

Nivå 6 · Fuskare

det kan väl lika gärna kosta 99 spänn eller nåt........

Nivå 7 · Fuskare

Aaa... konstigt att de kostar runt 500 spänn <_<

Nivå 6 · Fuskare

ingen köper typ sån sk*t spel........

Nivå 7 · Fuskare

Bara sims-f*n... Sen upptäcker dom vilket s#itspel de är....

Nivå 1 · Novis

Jag tycker att the sims på xbox var rätt tråkigt. Det enda som var kul var att spela multiplayer. Annars var det trist. <_<

Men snart kommer ju The Sims 2 ut! :gitarr:

9 Aug 2004
Nivå 1 · Novis

mm... undrar om dte blir bättre...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #36

det blir väl bättre men det blir fortfarande samma sak bygga huset ta hand om dom skitkul

Nivå 1 · Novis

I the sims 2 åldras simmarna och bröllop och födelsedagar är mycket större. Man kan ha begravningar också. Simmarna är mycket smartare och har minne. Så dom kommer ihåg saker som deras första kyss, deras bröllop eller om någon varit otrogen mot dem.

Och att ta hand om dom och bygga hus är ju vad själva spelet handlar om!

Nivå 6 · Fuskare

det kommer säkert bli värdelöst........ ;)

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker att the sims är skit kul! spec. "get a life" det är roligare på x-box än på PC! Jag klarade faktiskt spelat igår *stolt*

Nivå 6 · Fuskare

jag tycker att the sims är skit kul! spec. "get a life" det är roligare på x-box än på PC! Jag klarade faktiskt spelat igår *stolt*

grattis............. :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in