finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 En bana klarar jag med den andra är för svår. Fiender som tar från 1-4skott och det kommer 10 för varje 5 förstörda. Jag vet hur man får nya vapen, men inte hur man klarar sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 öhhhh vad e de för nåt spel?????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Svara vettigt! Fuska behöver inte sådana som du <_< Nu vill jag ha ett svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 VADDÅ SÅDANA SOM DU :evil: och jag undra vad det var för nåt spel jag kanske har spelat det och vet hur... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Isf kunde du sagt något, stick nu. jag vill ha vettiga svar på min fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg