Ubda Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Skrivet 20 Juli 2011 Jag har precis skaffat Mulle Meck bygger båtar och behöver seriös hjälp, har försökt läsa några "fusk" eller snarare walktroughs av detta spel men dock så fastnar jag alltid vid samma sak, Fabian Fälting. Vart f*n ligger hans stuga? Jag läste att det skulle vara förbi Sam Scribblers hus och sedan höger men ska man inte sedan upp? Till den lilla runda som går ungefär O så :D Eller ska man fortsätta höger hela tiden och sedan rakt fram? Isåntfall blir det soppatorsk hela tiden :o Seriösa svar snälla :D fast fattar att det kan vara svårt, Tar gärna emot detaljerade beskrivningar.Tack på förhand! |Det finns ett fusk omfisken när mulle blir hungrig man tryket på menyn och sen chistan när han börjar säg att han är hungrig.... Inte för tigdigt men inte heler för sent prsis när man ser fiskhuvuded och han börjar säga ''sjön...''
Raptomex Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Skrivet 20 Juli 2011 Tråden är från 2004 och OP är ej längre en registrerad medlem på fuska. Onödig bump, låses.
Rekommendera inlägg