Gäst bönan Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Hej jag vill ha gamla fusk till det gamla spelet pokemon ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 kolla www.fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Gamla Ruby..? Det är väl nytt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 eeee...ja de ju de nyaste men de typ ett halvår gammalt..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 bönan har gjort liknande trådar...skumma som F*N..ruby och sapphire är nya spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Precis vad jag tycker med... Har Fuska.se fusk till Ruby??? Måst kolla!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 De finns inga speciella fusk... Bara med Game Shark eller liknande!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 hallå, har ni kollat fuska.se´s fusk, gör ALLTID det först innan ni frågar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag kan ett fusk men vet itte om de funkar på ruby o sapphire man kopierar pokemon: gå in på din pc välj en tom box och lägg in den pokemon du vill kopiera där i sen så sticker du till en annan tom box MEN!! på vägen du kommer när det kommer såna här yes/no? tryck på yes på båda efter den andre sån så kommer de att stå :saving dont: (nånting sånt) så ska du stänga av spelet... du kollar på dina pokemon och ser om den som du ville kopiera finns kvar och sen kollar du om den finns på den första tomma boxen du tog om den finns där om den finns där så har du lyckats om inte så har du gjort fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg