Gäst PoisoN Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) jag vill ha fusk som funkar till commados2 jag har lättat jätte länge men varje fusk som jag hittar funkar inte!!! nån som har commandos2 och har fuskat i spelet! :) Redigerat 28 Juli 2004 av kalle_anka Citera
Spaghettin Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Använd GONZOANDJON som ditt namn. Sedan kan du använda förljande fusk: Obs: Du kan även aktivera fusk genom att välja en av dina commandos när som helst och skriva GONZOANDJON. [shift] + X - Teleportera dig [Ctrl] + V - Osynlig [Ctrl] + (-) - Visa Framerate [Ctrl][shift] + N - Vinn uppdraget [Ctrl][shift] + X - Dödar alla fiender Bankoder Bana 1 - NORMAL, XHGDR : HARD, PLKUM : VERY HARD, PVTSL Bana 2 - NORMAL, WKUC4 : HARD, JE5SH : VERY HARD, SKDJF Bana 3 - NORMAL, YSM51 : HARD, DFY3B : VERY HARD, 3DYNG Bana 4 - NORMAL, B7D8F : HARD, K9D3H : VERY HARD, 9BG3S Bana 5 - NORMAL, 3GHSL : HARD, NMWQ9 : VERY HARD, KJWJK Bana 6 - NORMAL, AZLM1 : HARD, 16G3L : VERY HARD, E2J7H Bana 7 - NORMAL, JAHSG : HARD, WL3CZ : VERY HARD, ZX78Y Bana 8 - NORMAL, UN63A : HARD, LPQ6T : VERY HARD, TRIB4 Bana 9 - NORMAL, VAZ2P : HARD, SRCM8 : VERY HARD, TRD78 Bana 10 - NORMAL, 9TT5W : HARD, PAEN8 : VERY HARD, 1LPQD -------------------------------- När du är i spelet ska du skriva GONZOANDJON och sen kan du skriva: miniberet - den gröna baskern blir jätteliten och kan inte bli upptäckt av fiender. fullmp40 - alla commandos får ett maskingevär med obegränsad ammunition. bonuspix - du får alla bonusböcker i banan och därmed får du ett bonus uppdrag. Jo det ska nog funka Citera
Gäst PoisoN Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 nej det funkar inte måste man ha nån patch eller mod? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.