Min brossa ska köpa det hehe slipper betala :evil:
Doom 3
Wow vad dyrt då???Min brossa ska köpa det hehe slipper betala :evil:
fattig eller? <_<
Jag kan inte köpa nya spel :( Ligger i skulder osso måste jag köpa grejjer till BMX:en :(
Synd för dig :visslar:
Jaa.... Men jag kan lungt nöjja mej me dom 59 spel jag har så länge...
Du måste ju köpa det!Jaa.... Men jag kan lungt nöjja mej me dom 59 spel jag har så länge...
k jag ska köpa det och det har kommit ut fast inte i sverige :( tror det kommer 3augusti
uzuma jag tycker att det där synd för dig låter lite hahahahaha du kan inte köpa det aktigt och så så SLUTA MED DET
Det kommer inte ut 3:e augusti till xbox versionen. 3:e augusti kommer det till PC men vill veta när det kommer till xbox.k jag ska köpa det och det har kommit ut fast inte i sverige :( tror det kommer 3augusti
japp kanske det var 3 augusti till xbox versionen
Nej!!!!!!!! :angry: Det finns inte ett exakt datum för xbox versionen tror jag!japp kanske det var 3 augusti till xbox versionen
Pippo har rätt på data kommer det den 3 augusti men på x-box är det osäkert tror jag(Pippo @ 29/07-2004 21:22:40)japp kanske det var 3 augusti till xbox versionen
Nej!!!!!!!! :angry: Det finns inte ett exakt datum för xbox versionen tror jag!
Blir så coolt att man kan samarbeta på Xbox live! ;)
kan man?? gryymt... tror du att dte kommer före eller efter data versionen?Blir så coolt att man kan samarbeta på Xbox live! ;)
Jag tror att det kommer efter eller sammtidigt. Jag tror också att Halo 2 kommer att krossa Doom 3 när det gäller att köra via Xbox live :D
Xbox versionen kommer senare har jag för mig.
Självklart att Halo 2 kommer krossa doom 3 online men grafiken tror jag är bättre på Doom 3.
tror jag medXbox versionen kommer senare har jag för mig.
Självklart att Halo 2 kommer krossa doom 3 online men grafiken tror jag är bättre på Doom 3.
Tänk dig ljudet i doom 3 sk*t skrämmande. ;)
kommer det att finnas xbox live coolt (jag här ochså xobx) :cool: :rambo: :kung: :medieval:
B)
jo men max 4 player över live <_<