Kassler Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Mitt Bästa: Halo Mitt Roligaste: Halo Mitt svåraste: Panzer Dragoon orta Mitt Lättaste: hmmmm?? vettefan Mitt tråkigaste: Conflict Desert storm :D Citera
Ratchet Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 Bästa: Zelda alttp/ Ratchet and clank 1/2 mm Roligaste: Zelda alttp/ Ratchet and clank 1/2 mm svåraste: svår fråga! Det jag kan komma på nu är grand turismo 3 a-spec lättaste:??? tråkigaste: Jamma med ljud (piss tråkigt bäbis spel) Jazz Jackrabbit är bra också! Citera
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 vilket spel tycker du är det roligaste och lättaste och svåraste och ditt bästa spel till vilken maskin som hälst mitt bästa spel är Super Smash Bros.Meele mitt roligaste spel är the legend of zelda a link to the past mitt svåraste spel är pokémon colosseum mitt lättaste spel är super mario sunshine ni får skiva så mycket ni vill.ni får gärna sätta in en bild på ett spel om ni vill :) Bästa och roligaste är väl samma sak :gitarr: Citera
Ratchet Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 Nja, det bästa kan ju vara det som är bäst gjort! Citera
Shadow_Master Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 BÄSTA SPEL: hmm... många... för många :D ROLIGESTE SPEL: halo TRÅKIGASTE SPEL: sonic heroes (under förventnigar) LÄTTASTE SPEL: sonic heroes SVÅRASTE SPEL: metroid prime BÄSTA GRAFIK: metroid prime SPEL SOM JAG VILL HA: det nya zelda Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.