Gäst Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 jag undrar om någon läser den? jag har läst alla nio böcker som har kommit ut och min favorit är loloana zoro eller vad han heter (kommer inte i håg hur det stavas) min favorit manga just nu dragon ball ligger på andra plats :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 jepp håller med dig till 102% :wink: men ruffy e ju klart bäst men sen e de ju lolonoa zoro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 jag har läst 1-8 önskar mig 9 och 10 ruffy min idål upp till 105% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag diggar ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag diggar ruffy :lol: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 diggar usopp och sanji och nami :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Usopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 har inte läst den.men dragonball har ja läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 one piece e itte bra...men one piece som anime har grym musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Tjena allihopa! :shock: Jag tycker att Dragon Ball bör sändas på teve. På tillexempel Kanal 4. Jag har läst alla 42 böcker ett antal gånger och jag kan inte tröttna på att fortfarande göra det. Jag säger och tycker att Dragon Ball var den bästa sattsningen på manga som sverige gjort på år och dar. :D Min favoritfigur i Dragonball är Vegeto (Supersayajinen som vegeta och Son-Goku förenar sig till i sista boken) Han är min absoulta favorit. :lol: :lol: Därimot One Piece verkar snäppet sämre. Inte samma "mäktiga" känsla i den om ni förstår hur jag menar. Fast en del kanske tycker om kluriga böcker som har en någorlunda handling....Men inte jag :D Min favoritfigur i One Piece är isf Ruffy (Gummimannen?) :) Mvh Cheatorx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 har läst 8 böcker och håller med 110% PS: Appelseed äe lungt bäst. DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 usoppo han är dålig tycker jag han är puco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.