Hoppa till innehåll

Roliga Bilder


SlippinG

Rekommendera inlägg

  • Svar 150
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Amerikanska soldater har hört talas om ett inbrott....

 

-Där är tjuven! Han springerivä...å vilken gullig katt. spring ni före, jag kommer ikapp.

-Ha, han ser ut som min katt jag har hemma!

mjo.. äkta klockrent...

tyvärr kommer ett till "kvinno" skämt här

post-16-1092604940_thumb.jpg

Redigerat av Boiuthh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahah... den var ju bra ju... Vet själv hur det är att handla med shopoholics. Testar alla kläder i butiken för att sedan inte köpa något alls... eller köpa allt och sedan stå i kassan i tre timmar... girls, girls, girls... Jag går direkt till åhlens tvspels avdelning och står och läser baksidorna, för att sedan komma fram till: jag har inga pengar... gå hem och sedan vänta på att stålarna ska rulla in...

 

Tips: gå inte in på http://members.lycos.nl/wbtclan/ Bara människor med lågt sinne för humor skulle gå in där...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahah... den var ju bra ju... Vet själv hur det är att handla med shopoholics. Testar alla kläder i butiken för att sedan inte köpa något alls... eller köpa allt och sedan stå i kassan i tre timmar... girls, girls, girls... Jag går direkt till åhlens tvspels avdelning och står och läser baksidorna, för att sedan komma fram till: jag har inga pengar... gå hem och sedan vänta på att stålarna ska rulla in...

 

Tips: gå inte in på http://members.lycos.nl/wbtclan/ Bara människor med lågt sinne för humor skulle gå in där...

asså såna som du som hittade sidan?

 

en till (kanske lite kvinnodiskriminerande):

post-16-1092605877_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Jag sitter i datasalen på lektionstid och gör det jag ska... Men, mina band medlemmar kan inte låta bli söka på ord som [censurerat]. Inte mitt fel att dem drar dit mig och tvingar mig att kolla på sådana grejjor...

 

Det är bara humor som är kvinnoförnedrande som är kul ju... inte mitt fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...