Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 den här bilen skulle man ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) nejnejnej... Jag vill ha en ferrari med "granny" som registreringsnummer. Kan låta min mormor köra den med mig i baksätet... Den här då? Redigerat 15 Augusti 2004 av Claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nejnejnej... Jag vill ha en ferrari med "granny" som registreringsnummer. Kan låta min mormor köra den med mig i baksätet... áhhhh how cute :D här är en till bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Amerikanska soldater har hört talas om ett inbrott.... -Där är tjuven! Han springerivä...å vilken gullig katt. spring ni före, jag kommer ikapp. -Ha, han ser ut som min katt jag har hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Amerikanska soldater har hört talas om ett inbrott.... -Där är tjuven! Han springerivä...å vilken gullig katt. spring ni före, jag kommer ikapp. -Ha, han ser ut som min katt jag har hemma! mjo.. äkta klockrent...tyvärr kommer ett till "kvinno" skämt här Redigerat 15 Augusti 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Hahah... den var ju bra ju... Vet själv hur det är att handla med shopoholics. Testar alla kläder i butiken för att sedan inte köpa något alls... eller köpa allt och sedan stå i kassan i tre timmar... girls, girls, girls... Jag går direkt till åhlens tvspels avdelning och står och läser baksidorna, för att sedan komma fram till: jag har inga pengar... gå hem och sedan vänta på att stålarna ska rulla in... Tips: gå inte in på http://members.lycos.nl/wbtclan/ Bara människor med lågt sinne för humor skulle gå in där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Hahah... den var ju bra ju... Vet själv hur det är att handla med shopoholics. Testar alla kläder i butiken för att sedan inte köpa något alls... eller köpa allt och sedan stå i kassan i tre timmar... girls, girls, girls... Jag går direkt till åhlens tvspels avdelning och står och läser baksidorna, för att sedan komma fram till: jag har inga pengar... gå hem och sedan vänta på att stålarna ska rulla in... Tips: gå inte in på http://members.lycos.nl/wbtclan/ Bara människor med lågt sinne för humor skulle gå in där... asså såna som du som hittade sidan? en till (kanske lite kvinnodiskriminerande): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Nej. Jag sitter i datasalen på lektionstid och gör det jag ska... Men, mina band medlemmar kan inte låta bli söka på ord som [censurerat]. Inte mitt fel att dem drar dit mig och tvingar mig att kolla på sådana grejjor... Det är bara humor som är kvinnoförnedrande som är kul ju... inte mitt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nee... även nyheter kan vara kul fast.. den kanske e lite hamsterkvinnodiskriminerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Orgie i hamster... sånt där borde stå i playboy... Det är lite med varann att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Orgie i hamster... sånt där borde stå i playboy... Det är lite med varann att göra.. mjo.. här är en bild.. kanske inte så rolig men j*vligt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vad är det jag ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.