Smaragd Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ska du ente ha nån legendarisk hund!!!! ja ska ta squirtle då får jag raikou! ja hade över 60 för att ja skulle få ny dex på emulatorn men så kan man ente ta continue efter ligan!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 knaske jag gillar inte dom så mycket men om jag ska ha en så blir det entei eller raikou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag vill börja med Bulbasaur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ja vet bara att raikou e med squirtle tror de e att dom e super effektiva mot varandra! asså Raikou Squirtle Entei Bulbasaur och Charmander Suicune! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag kanske komer att ha Charizard Dragonite Deoxys Tyranytar Lugia Mew two Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Ska ha Mew Mew Mew Mew Mew Mew :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 latios finns inte latias finns inte grodoun finns inte och kyogre finns inte bara nåra pokemon från ruby och sapphire och det finns Dexyos vad den heter och jirichi jag har själv spelet I GBA har ni frågor om hur jag köpte pm.a mig istället för att spamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 nu har jag kommit på vilka jag ska ha före jag får deoxys articuno zapdos moltres mew mewtwo ska jag ha venasaur charizard blastoise dewgong pidgeot hitmonlee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Lycka till <_< ,mitt ska vara: Mew Charizard Deoxys Jirachi Suicune Rayquasa :cool: Redigerat 12 Augusti 2004 av Ruby10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 men man får ju inte moltres articuno zapdos mewtwo deoxys mew direkt man måste ju ha några pokemon för inte bara venasaur blastoise eller charizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 mitt team ska vara jirhaki deoxy veanasaur rayqasa mew mewto :kung: :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 då kommer du behöva Colosseum och GBA GC link så du ger dom till colosseum från R/S och sen från colosseum till FR/LG :) eller bara två GBA eller GBAsp eller NDS och link eller trådlös :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg