Ratchet Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Min kompis sa till mig att de gubbar som man möter första gången som ser ut som en rosa boll och en ödla när man kommer in i mörker världen med andra ord när man skall upp till slottet där mån stenen finns (tredje templet i ljus världen)! han sa att de skulle bli vanliga människor när man varvade det men vad jag vet har de inte blivit det för mig! Hur gör man? Jag undrar också, vad är power of gold som de letar efter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Din kompis har fel och det är moon pearl som de syftar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Tänkte väl det för den får man ju själv! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assassin Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 När man dödat Agahnim blir dom normala.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 nej man måste ha pärlan har varvat det flera gånger.tredje bossen kallar vi för göran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jah jag kallar den för abtin baktaharirad..... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 När man dödat Agahnim blir dom normala.. :bah: Witch mother f#cker boss is that? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg