da Lina Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Va skall man egentligen göra där??? Fattar inte ett dugg!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 vad har du gjort för något...har du hittat alla 7 ägg? 4 finns i Pinnacle rocks och de tre sista finns i Pirates fortress.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag har typ jämt komme dit. Förstått att man skall samla ägg men sedan fattade jag nada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 du ska samla alla 7 och sätta in dom i Labbets akvarium...(labbet är hustet övanför ugglestatyn i great bay...) ta de 4 första vid Pinnacle rocks, sen de tre sista vid Pirates fortress.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 När försvinner stenen som är framför romani? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 under tredje dagen eller om du spränger den med en Powder keg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag har typ jämt komme dit. Förstått att man skall samla ägg men sedan fattade jag nada Har du fått zoramasken? Du kan inte hämta äggen utan den. När du har den ska du gå till fiskaren i det lilla huset på stranden. Prata med honom och med sjöhästen. Fiskaren vill ha ett kort på en av the female pirates. Ta på dig zoramasken och hoppa i vattnet. Simma längs kusten tills du kommer till några träplank med dödskallar på. Simma in i dem för att öppna ingången till Pirates' Fortress... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 och där måste du använda dig av Goron och zora link, vad jag vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Det är lättast om man tar på sig stone mask. Då blir man inte upptäckt lika mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 mmm..det stämmer bra det..bra om man ska fotografera Piraterna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hehe,precis på det här stället i spelet är jag nu..tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 bra...lycka till då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg