Hoppa till innehåll

Dragon ball: legacy of goku II


0014
 Dela

Rekommendera inlägg

ja jag minns inte vad stället heter,dt e i alla fall en skog så ska du gå till en savepoint (där finns 3 stenar där) och där ska du gå vänster.Dt finns 3 "tigrar" där och en dinosaurie som går fram och tillbaka,fram och tilbaka...efter som du har goku i lvl 50 kan du slå upp dörren där och så döda dinosaurierna.Jag har alla mina gubbar på lvl 50 och svärast att träna upp e mister.s*tan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

gå till dom där öarna!!...

natural islans nånting sånt hette´dom

asså jag fattar de ba itte jag hade min goku level 43 gohan level 38

piccolo level30 trunks level 34 vegeta level 34

och jag klarade cells game arena.. det va ju lätt!!!

 

 

kan du hjälpa mig och hitta alla namek?

det finns ingen som heter northern desert!

 

gör dragonball avatar för 10 poäng gör jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå till dom där öarna!!...

natural islans nånting sånt hette´dom

asså jag fattar de ba itte jag hade min goku level 43 gohan level 38

piccolo level30 trunks level 34 vegeta level 34

och jag klarade cells game arena.. det va ju lätt!!!

 

 

kan du hjälpa mig och hitta alla namek?

det finns ingen som heter northern desert!

 

gör dragonball avatar för 10 poäng gör jag

 

 

Gå in på www.gamefaqs.com och leta dej fram till legacy of goku 2, sen "missing nameks guide" där finns alla platser där dom är.

Fast på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet nån hur man kan träna upp Trunks, Piccolo, Gohan eller Vegeta på ett lätt sätt...det tog typ 60 timmar för mig att träna upp Goku till L:50....finns det nåt stäälle man kan träna på som man får mycket  exp. poäng

 

 

Det där stället med dinosaurer, ligger i northern mountains! Där kan man träna upp alla gubbar till 50.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok!

jag höll på att träna i tropical islands!...

 

Det stället e oxå bra, men jag brukar växla mellan dino stället och tropical... Tränar min Hercule nu, svårt som attan, man får honom på lvl 40 typ 17 power/endurance och typ 28 strengh men han har en asbra bländnings attack som gör att alla fiender i närheten stanner(det vill säga han gör victory tecken och blir fotad) det är d enda man kan göra för att överleva med honom:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur år man Hercule jag har klarat det men jag har inte Hercule

 

Du måste finna alla troferna! Så här får du dom:

 

Goku's Trofé:

Klara cell games

Gohans Trofé:

Träna till lvl 50 med gohan och gå till east district gå in i 50 gate och ta den.

Piccolos Trofé:

Åk till New Namek slå Cooler och gå in i hans 50 gate (om du är lvl 50)

och plocka upp den.

Vegeta's Trofé:

Träna till lvl 50 med Vegeta och gå till Northern Mountains och gå till 50 gate och gå in där och ta upp Trofén.

Trunks Trofé:

Gå till Triceratops Jungle och gå till Trunks 50 gate och plocka upp Trunks Trofé.

 

Det finns även en Hercule trofe den finns i West city i ZZZTV lr nått man måste va lvl 50 med honom, jag vet inte om det finns nått annat en en Trofé där....

 

Undrar du vart alla missing namkes finns så gå in på gamefaqs.com och leta dej fram till legacy of goku 2 och sen FAQ och sen missing nameks...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...