Är det bara jag som har irreterande föreldrar som säger att jag inte får sitta vid datorn hela dagarna??
Irreterande
Jag får egentligen bara sitta på datorn 1 timme om dan men ibland blir det längre
nää.ingen som tjatar,bara på kvällarna =P
Ingen tjatar på mig bara på kvällen :zzz:
De e lungt.... Men dom säger alltid att man sitter för länge o håller på "Man får dålig syn" och bla bla bla
varför ska man sitta framför en dator hela dagarna..d finns ju annat o göra :PÄr det bara jag som har irreterande föreldrar som säger att jag inte får sitta vid datorn hela dagarna??
Jo men hela dagen för en förelder är inte riktigt hela dagen för mig.....!
Jag får egentligen bara sitta på datorn 1 timme om dan men ibland blir det längre
En timme! :o
Jag brukar tvinga mig ut men om jag sitter vid datorn brukar jag inte komma loss!
Vad emnar du?Jag fattade inte riktigtJag får egentligen bara sitta på datorn 1 timme om dan men ibland blir det längreEn timme! :o
Jag brukar tvinga mig ut men om jag sitter vid datorn brukar jag inte komma loss!
Menar du att en timme är mycket eller lite
;) Kan det blir för mycke, man kan ju inte bli tvingad!!
jag kan inte sitta så länge vid datorn jag börjar må dåligt efter drykt en timme
jag får sitta vid datorn hur länge jag vill..
men jag brukar ut och göra grejer i riktiga livet oxå..jag tröttnar att spela efter ett tag..
tjatar inte på mig jag är typ i dagen hela tiden ute
Hm...skönt att man flyttat hemifrån för 4 år sen. Inget tjat!
Utomhus eller ute på nätet? :lol:tjatar inte på mig jag är typ i dagen hela tiden ute
ingen tjatar på mig
Ingen tjatar på mig. Kan sitta jætte længe men har ju inget att gøra så jag sitter væll ca 1-3 timmar
utom hus(Orson @ 30/07-2004 16:00:55)tjatar inte på mig jag är typ i dagen hela tiden ute
Utomhus eller ute på nätet? :lol:
ingen tjatar på mej jag får spela tv-spel så mycket jag vill om vi inte ska åka någon stans
JAg är så J*vla osoceal(hur det nu stavas) Så jag hatar att vara ute och så. Sitter nästan framfördatan hela tin. När vi åker nån stans gnäller jag hela tin.