Gäst 0011 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Tror jag knappast på, kolla googles resultat vid sökning på "banka bullen" det fungerade när man tog bort:" så fungerade det du skrev "banka bullen" men om man tästar banka bullen så går det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Visst funkar sökningen! Men inget spel visas.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Ja, men det var ointressant. Vi vill se en bild på/från spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Jamen spelet finns inte!!! Om det nu skulle finnas, då är det inte upplagt på internet, så då skulle jag vilja att Disco skaffar en webcamera och fotar "banka bullen" och visar oss det här, för om inte det går, så existerar inte spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Jamen spelet finns inte!!! Om det nu skulle finnas, då är det inte upplagt på internet, så då skulle jag vilja att Disco skaffar en webcamera och fotar "banka bullen" och visar oss det här, för om inte det går, så existerar inte spelet! Den där Disco har bara kommit hit för att försöka vara cool, och så har han skrivit ett inlägg eller flera där det står: Finns det brudar här? Han gör ingen nytta alls!!! :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Jag är cool inte disco han är en ballmakapär (on) :new_321: :1_ckyou: :1_gryfire: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Ja volim banaka bulle. Ta igra je puno dobra Ps: Jag har skrivit det på Bosniska :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Sluta att diskutera med Bikboy och Disco. Det finns inget spel som heter ''banka bullen med sten'' Hallå!!! PÅ ENGELSKA: ''Smash the bun with a stone'' Liksom vad är det här lägg av... Liksom wow!!! Banka bullen om det finns visa oss en bild Bikboy ir Disco!!!! :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jag har redan skrivit det innan men de vägrar att svara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Doooooh.........Dom ljuger. om det finns är det falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 yupp....det är BARA dom 2 som håller med varandra...de är säkert samma användare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Försten som visar et foto av det spelet får 20 poäng, jag vill ha bevis och det ska vara ett riktigt spel. Om samma person visar ett kort på när han/hon spelar det får den personen 50 poäng istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg