plastartikel Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Okej, alla minispel är skitenkla, utom när man ska köra bil runt en bana! jag lyckas alltid få spinn på min bil och jag har aldrig vunnit ett lopp men nu måste jag göra det för att klara minispels-ön! Är det nån som kan hjälpa mig att klara gocarten? ..eller vad det är. Jag fattar inte hur man kan bli duktig på det! Tack tack fuska lugnt! hehe :gitarr: plingplong
NosH Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Okej, alla minispel är skitenkla, utom när man ska köra bil runt en bana! jag lyckas alltid få spinn på min bil och jag har aldrig vunnit ett lopp men nu måste jag göra det för att klara minispels-ön! Är det nån som kan hjälpa mig att klara gocarten? ..eller vad det är. Jag fattar inte hur man kan bli duktig på det! Tack tack fuska lugnt! hehe :gitarr: plingplong jag tycker också att den är svår
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 man ska snurra runt med spaken då åker man fortarre
Pippo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Det är ganska så svårt och jag vinner aldrig. :(
0014 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 jag har ett litet knep...när man åker för snabbt så kommer det en slags vit rök bakom en, när du ser den så ska du släppa styrspaken helt...sen kör du igen...det kommer att gå bättre sen när du lär dig det bättre...det funkar för mig i alla fall...
Rekommendera inlägg