Gäst Gollum Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 jag har pyttelite kvar på spelet o ja kommer inte på hur man ska göra med tunnan som luigi ska va i o sen när man ställer sig på plattan så kommer skottet på en gubbe som vaknar o sen slår han mig.ja e i hoonoversity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Du ska gå vidare till stället där det står en pil så här: <- Då ska du hoppa upp och använda marios snurr-sak och snurra till slutet. Då ska man hoppa ner så kommer en tunna till. Där ska man göra en sak. Jag har klarat häxan men ligger vid Den blåa Bowser och den där killen. Äntligen någon mer med spelet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 men asså ja har tunnan.ska man va luigi i tunnan o ställa sig framför det där huvudet som skjuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Ja, men när man har gjort som jag sa så kommer det en till tunna, så elbollen studsar i ett U. Alltså tillbaka på texten bredvid som är en knapp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Lycka till, nu har jag kommit til en strand där man får Electric hand och Fire hand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 vadå?e inte spelaet slut efter cackletta? eller måste man rädda bowser också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 har ni redan köpt spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Banjo-Kazooie, ja... indianen, man ska klå upp dom och sen tar dom en sjärna och flyger iväg. M&L hoppar också på men alla förutom den blåa bowser ramlar av. Då kommer han på att han är Kung över Mushroom Kingdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 ok då vet ja det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag har fasnat under vattnet i Åhå oasen. hur ska förflytta mig med spinjump? kan nån hjälpa mig med de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Ska få d. Är de bra.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg