Thunder Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Vad menas med det fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag kollade vad det betyde på fuska.se och där stod det att det ändra storleken till # så om jag fattar rätt så prova att skriv in LOT_SIZE (skriv valfri siffra här) och kolla vad som händer. ett tips,spara spelet först innan du försöker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jo tomten blir större tror jag men Move_Objects on tycker jag är bättre om Lot_Zise gör att tomten blir större Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 bara för jag heter Diabloplayer (måste jag inte bara spela det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Okej vad för suffra det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.