Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 hej efter en två månader i paint shop så fungera den inte så kom det upp en ruta om du vill köpa paint shop jag fatta inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 hej efter en två månader i paint shop så fungera den inte så kom det upp en ruta om du vill köpa paint shop jag fatta inte :huh: DU KANSKE BARA HADDE LADDAT NER DET I TVÅ MÅNADER OCH SEN MÅSTE MAN KÖPA DET ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ojjj men det visste jag inte men det var min kompis som skicka den till mig det hade också hänt så på honom men tack för hjälpen Uzama :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ojjj men det visste jag inte men det var min kompis som skicka den till mig det hade också hänt så på honom men tack för hjälpen Uzama :) Varsågod ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.