kicke Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 de måste gå jue! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ja det här spelet låter coolt. Men ja önskar dom kunde skicka ut ett gta som det går två eller fler på. Det skulle va häftigt om man satt hemma fyra personer och körde team work. Förresten skulle alldrig gta varit nå bra utan sitt mega program. det är inget annat spel som får till en lika dan värld utan gta's teknik De är kanske många buggar men och man köper det för att ha roligt inte för att leta buggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 nä men man kommer att stöta på några <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) jaaa vad bra max99 bra jobbat :D :kung: :rambo: och gå in på http://www.gtagaming.com där kanman se vilka gupper ska sjuna och vilka gäng är och Hidden Packages hur då ser ut ha en bra morgon :visslar: :cool: Redigerat 2 Augusti 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eeek Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 när jag köper nya gta ska jag bli värsta smockfett så blir jag en fet gangster :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 dt ska bli coolt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) NÄR jag har gta:sa så ska mina gängmedlam röka och supa :cool: :cool: :cool: :cool:nya bilder fin bilder Redigerat 2 Augusti 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 wow coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 tack max99 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 undrar om man kan köra typ en militär jeep och en annan har kulspruta där bak på flaket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 bästa ´GTA nånsin måste det bli!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 EXTRA nu finns det 5 nya bilder på .gta :san anderas http://www.gtasajten.com :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg