Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 tsst..vad vet du om det jag har ju spelet Men jag har vetat mer information typ från 2002. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) nu finns en nya kata som är lite bättre gjort men jag vet inte om det är den riktig men det är ettt rockstargames märke på >>>>kartan<<< eller gå in på http://www.gtagaming.com och nu finns det 6 st filmer att ladder ner på http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/media.html Redigerat 23 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 du max99 även om du har gta san andreas nu så byr vi oss inte, du har väll inte köpt spelet . dessutom hur vet vi att du inte ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jo för att jag har bevis... ok när ni har spelet så ska ni själva se.. första uppdraget då blir man jagad av en bil och ska cykla med the smoke och ryder och 2 andra.. sen kommer jag inte ihåg andra men senare ska ryder råna pizzerian och då ska man fly för att han i disken har en shotgun.. något mer ni vill veta??? <_< så nu vet ni att jag inte ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 hur vet vi inte att du har läst det på internet då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men än sen .. Du har spelet Max99 än sen ? du kan ha läst informationen på internet, du kan ha ljugit för oss . Bevis har du inte heller, eftersom jag har läst om de första uppdragen på Internet . Och om du nu har spelet, visst, du borde vara lycklig, men du behöver inte skryta om det .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trazzor Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 haha äkliga ungar ( inte max =) ) igår va jag hos max och jag fick gta sa sammtidigt som han så dra åt helve.. er knäckta ungar(inte max).......nej men nu ska jag dra å spela GTA San Andreas..För max och jag har det..hahahahahahahahah!!!!Knäckta ni blev...!!!hahaha och du Joy du e rätt ful lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 e det du robban??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 haha äkliga ungar ( inte max =) ) igår va jag hos max och jag fick gta sa sammtidigt som han så dra åt helve.. er knäckta ungar(inte max).......nej men nu ska jag dra å spela GTA San Andreas..För max och jag har det..hahahahahahahahah!!!!Knäckta ni blev...!!!hahaha och du Joy du e rätt ful lol Assåååååå den har ju inte kommit till USA väl isåfall har ni laddat hem det era noobs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 ny bild :D http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/dodoclose.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 det e precis vad jag har gjort era idioter!! fråga vad som helst så ska ni se att jag inte ljuger!!! allt finns ju inte på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) asså bara för att ni har spelet e inte ni mäktiga på något vis....men om ni köpte den för över 500kr så e ni ******* för jag vet var man kan köp den som billigast!! om någon vill få reda på det så pm:a mig...vill inte att vissa ******* ska få reda på det... bl a max99!! :) Redigerat 23 Oktober 2004 av MARSVINS KUNGEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg