Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 vadå jag skryter inte jag bara sa det... och vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 MEN VARFÖR LADDAR NI NER FRÅN NÄTET! DET ÄR JUST SÅNA SOM NI SOM GÖR ATT ROCKSTAR GAMES FÖRLORAR FLERA MILJONER KR! j*vla NOOBAR,LOOSERS,SNÅLJÅPAR,FÖRSTÖRARE! NI KAN DRA ÅT h*lvete MED ERA j*vla FALSKA GTA SPEL! Det var allt jag ville säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 MEN VARFÖR LADDAR NI NER FRÅN NÄTET! DET ÄR JUST SÅNA SOM NI SOM GÖR ATT ROCKSTAR GAMES FÖRLORAR FLERA MILJONER KR! j*vla NOOBAR,LOOSERS,SNÅLJÅPAR,FÖRSTÖRARE! NI KAN DRA ÅT h*lvete MED ERA j*vla FALSKA GTA SPEL! Det var allt jag ville säga. håller med!!!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 JA , j*vla IDIOTER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag kan f*n ladda ner om jag vill eller? jag bryr mig f*n inte om dom förlorar pengar eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 hoppas du får virus i datorn isåfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) nu är det 6 dagar kvar tills gta:san andreas kommer ut http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/blackeye/2ar15smilie.gif http://smilies.jeeptalk.org/contrib/ruinkai/coolgleamA.gif Redigerat 23 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag kan f*n ladda ner om jag vill eller? jag bryr mig f*n inte om dom förlorar pengar eller inte Ärt hjärna om rockstar förlorar massa miljoner kommer dem sluta och göra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Snälla .. Trazzor och max . Sluta fjompa er .. Vi blir itne knäckta för att ni har det .. Nej, nej .. Men en sak är säker : Ni bidrar till en av de som har laddat ner piratkopian . Vilket inte är så bra stil .. Trazzor, visst, jag kanske är ful, men det kan jag inte rå för .. För er som INTE laddar ner piratkopian och har sunt förnuft, så kan jag säga att det finns 7 st miniklipp om San Andreas på IGN . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 du kanske har det då ska köpa det för 499kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) ni e bara avensjuka på oss som kan ladda ner spel dessutom e det inte falskt era dumhuvud!! det e ju det riktiga spelet fattar ni väl?? :angry: Redigerat 23 Oktober 2004 av max99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Nej vi vill inte bli spårade eran ip kan spåras om ni har laddat hem för mycket spel.Vi är inte avundsjuka vi är mogna har tålamod till reläsen.Snålisar har inte ens råd med o piratkopierade spel nooooobbbs. Redigerat 23 Oktober 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg