Hoppa till innehåll

Gta:san Andreas


mr_game
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 774
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

nu finns en nya kata som är lite bättre gjort men jag vet inte om det är den riktig men det är ettt rockstargames märke på >>>>kartan<<< eller gå in på http://www.gtagaming.com

och nu finns det 6 st filmer att ladder ner på http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/media.html

Redigerat av GTA KILLEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo för att jag har bevis...

ok när ni har spelet så ska ni själva se..

första uppdraget då blir man jagad av en bil och ska cykla med the smoke och ryder och 2 andra..

sen kommer jag inte ihåg andra men senare ska ryder råna pizzerian och då ska man fly för att han i disken har en shotgun..

något mer ni vill veta??? <_< så nu vet ni att jag inte ljuger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men än sen .. Du har spelet Max99 än sen ? du kan ha läst informationen på internet, du kan ha ljugit för oss . Bevis har du inte heller, eftersom jag har läst om de första uppdragen på Internet . Och om du nu har spelet, visst, du borde vara lycklig, men du behöver inte skryta om det ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha äkliga ungar ( inte max =) ) igår va jag hos max och jag fick gta sa sammtidigt som han så dra åt helve.. er knäckta ungar(inte max).......nej men nu ska jag dra å spela GTA San Andreas..För max och jag har det..hahahahahahahahah!!!!Knäckta ni blev...!!!hahaha och du Joy du e rätt ful lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha äkliga ungar ( inte max =) ) igår va jag hos max och jag fick gta sa sammtidigt som han så dra åt helve.. er knäckta ungar(inte max).......nej men nu ska jag dra å spela GTA San Andreas..För max och jag har det..hahahahahahahahah!!!!Knäckta ni blev...!!!hahaha och du Joy du e rätt ful lol

Assåååååå den har ju inte kommit till USA väl isåfall har ni laddat hem det era noobs.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså bara för att ni har spelet e inte ni mäktiga på något vis....men om ni köpte den för över 500kr så e ni ******* för jag vet var man kan köp den som billigast!!

 

om någon vill få reda på det så pm:a mig...vill inte att vissa ******* ska få reda på det...

 

bl a max99!! :)

Redigerat av MARSVINS KUNGEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...