mr_game Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 ny info på http://www.gta-sanandreas.com/index.php obs: det står på englska ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 JAG BARA MÅSTE KÖPA DET! 9 DAGAR KVAR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 cool!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 hur många dagar e det tills det släpps i usa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Det släpps på måndag eller tisdag i USA . Ska du åka dit o köpa det eller ? :P Nåja, så desperat är i alla fall inte jag :) För övrigt så är det ju bara åtta dar kvar tills det släpps i Sverige . Är det inte helt fantastiskt vad tiden går fort ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (red @ 19/10-2004 15:51:41) (Shark @ 19/10-2004 14:45:47) För att Pris värdet Minskar för om dom laddar ner dom från inter.så kommer det att minska för om folk börjar ladda ner så kommer priset sänkas förstår du?Och därför kanske gta:san slutas sälja på grund av att priset sänks så mycket men själv tror jag att inte alla känner till realesedatumet till gta:san om någån hacker vet kan det sprida stort problem hos försäljarna så det kommer inte att gå så bra iså fall men procent nivån är ½% så inret mig så kommer nog gta:san slå även doom 3 med sina bara händer i försälning.Eller vad tror ni??Själv tror jag att gta:san blir ett stort köp bland alla ps2 fans eller?Svar:ja det kommer bli en succe´ eller vad tror ni?Gta killen hoppas du lär dig nåt av det här.Det är inte spelets längd eller hållbarighet som hökar priset det är procenten av hur många som laddar ner om folk köper för mycket så måste dom höja priset igen.Fattar du?Eller fattar ni andra?? inte om dem laddar ner spelet ;) <_< JO!!Om dom märker att affärerna blir sämre väldit fort brukar det bero på nedladdning via dator. men dem vet ju redan att många ska ladda ner dt! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag tror faktiskt inte att dem sänker priset mer än vad dem förmår . Jag tror inte att dem sänker det, dumt nog, så mycket att de får in för lite pengar . Det har dem ju räknat ut innan . Och nerladdning via datorn påverkar nog trots allt inte alltför mycket .. Visst, det blir mindre som köper det, men dem har ju fortfarande kvar köpare som skaffar sig GTA : San Andreas via affärer, som helt enkelt inte VET hur de laddar ner det via Internet . Det är ju en sak om ALLA börjar ladda ner, då är det ju katastrof, men det tror jag nämligen inte händer . Alltså är det ganska lungt .. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Tips att få GTASA biligt Förhandsboka det i tradition ebgames och lämna 2 PS2 SPEL GC ELLER xbox så får man den bara för 99 kr när man ska hämta den.jag ska ge harry potter och hemligheternas kammare och Starfox advanture. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 f*n vad nice fyller år imorgon önskar mi GT:SA kommer nog få det senare !!!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Tips att få GTASA biligt Förhandsboka det i tradition ebgames och lämna 2 PS2 SPEL GC ELLER xbox så får man den bara för 99 kr när man ska hämta den.jag ska ge harry potter och hemligheternas kammare och Starfox advanture. dt vistte man ju redan :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (redigerat) 27 nya bilder på http://www.gtasajten.com OCH EN NY TRAILER http://www.gtaportal.com/?p=file&id=6146 :rolleyes: Redigerat 20 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Coola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg