Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 det är bara ladda ner och öppna filen :) men det står nåt att Windows känner till eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vadå känner till något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 ja vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) Följande fil kan inte öppnas:Den här filen kan inte öppnas om inte windows känner till vilket program som skapade filen.En automatisk sökning kan göras på Internet,Eller så kan du välja själv en lista över program på din dator ;).klart installerade programet som behövdes fyfan vad grymt spel den finns på direkten i reläsdagen hemma hos mig :lol: Redigerat 21 Oktober 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 hur många dar e det tills det släpps i USA nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Sluta skriva dessa onödiga inlägg max . För nåra dar sen, skrev jag vilket datum, då räcker det väl med att använda huvudet, och komma ihåg vilket datum det skulle släppas . Varför gör du såhär ? (Jag vet varför i och försig) Angående kartan, den var större än jag trodde, och jag trodde inte att landsbygdens yta skulle vara större än städerna :P Vilket dem är på ett ungefär . Och detta är mycket älskvärt hos ett spel, stor yta och stort spel . Detta spelet kommer man aldrig tröttna på ju :P (Kanske nån gång, men det dröjer sin underbart långa tid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) nu är det 7 dagar kvar tills gta :san andreas kommer till ps2 :: det ska bil kul att köpa san andreas :) :) :lol: Redigerat 22 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 ja verkligen. längtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 ja men det var ju länge sen cool_boy så nu då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 sorry för dubbel post men jag var tvungen att knäcka er! jag har gta:sa nu hahahahahaha!!!!!! dessutom ljög ni man kan inte köra multiplayer!! det e skit coolt men grafik en e bara lite lite bättre än VC.. så jag kan väll mest nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det går och köra Online visst om man har internet men när det kommer på data kan man det garanterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 tsst..vad vet du om det jag har ju spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg