Hoppa till innehåll

Gta:san Andreas

mr_game

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star

jag tror att rockstar hade räknat med att många ska ladda ner, men bara för att ma e snål ska man inte ladda ner :angry: och rockstar går inte i konkurs för dt!så dt e inte hela världen att de laddar ner, låt de vara!!!

och tillbaka till ämnet!!!

http://www.gtagaming.com/images/var_resamp...7748cd02ad4.jpg

e dt här från vc eller sa???kan inte se...e lite som om dt e från vc men e oxå som om från sa! :rambo:

Redigerat av Shark
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 774
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Em Shark....E man snål när man laddar hem???? NEJ inte ett skit rättaresagt är man smart och lägger inte ut pengar och du speedez de e grattis För de först: Breband GRATIS

FÖR DE ANDRA: Tar plats..pfhh..jag har 500 gig på min dator :P

För de tredje: Jag ladda inte hem det...de va max pappa jag fick de av....så jag fick GTA sa helt GRATIS!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
  skrev Trazzor:

Em Shark....E man snål när man laddar hem???? NEJ inte ett skit rättaresagt är man smart och lägger inte ut pengar och du speedez de e grattis För de först: Breband GRATIS

FÖR DE ANDRA: Tar plats..pfhh..jag har 500 gig på min dator :P

För de tredje: Jag ladda inte hem det...de va max pappa jag fick de av....så jag fick GTA sa helt GRATIS!!! :P

ja, men fattar ni verkligen inte varför alla e upprörda???? :angry: e ni så knäppa????ni skryter ju värrre än tanter i en frisör salong!! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående GTA : San Andreas som ni verkar ha glömt bort, så undrar jag .. Har ni fått reda på hur fotgängarnas liv utspelar sig inuti hemmet ? Och kanske Max99 eller Trazzor har sett det ?

Och Trazzor, du har både rätt och fel .. Fel : Vi började inte bråket, det började med att max99 sa att han ville knäcka oss . Rätt : Ni är inte snåla för att ni laddar ner, ni är smarta, penga mässigt . Förutom pengar så är det inte rätt, men ni gör som ni vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...