Gäst Nike Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 kommer gta:sa kunna spelas på den gamla ps2a.n :unsure: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag är ledsen att säga det .. Nej :( Playstation 1 spel kan spelas på PS2 men inte tvärtom .. Himla synd dö =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Asså han menar.. hmm.. Det kommer en ny ps2 version som heter pstwo och är mkt mindre. Den gamla ps2an kommer funka till alla spel som kommer till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Ska det gå att spela två spelare??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ja men jag fattar inte hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 2 spelare komemr gå ja, på ps2. Splittad skärm tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 HAR FÅTT MITT NU!! Men hur kör man 2 player?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Det är något du hittar under spelets gång .. Har jag läst i en artikel . Det är nog också bara under vissa tillfällen du kan köra 2 player . Det är vad jag har hört och läst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 såg det också nån stans att man måste hitta en grej först.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 man kanske måste ha klarat hela eller halva spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Nej.Fyfaaaaaaaaaaaaan jag kommer få den i nästa leverans tid hos ebgames det var redan 300 styck som hade bokat så jag måste vänta tills dem leverar mer SA.Inget nerladdning av spel är lagligt dumma haj :rambo: du, dt finns lagliga program där man kan ladda ner lagligt! , dumma Pokémon... :medieval: förrsesten kan man spela multiplayer genom mini games som finns i spelet, vad jag har hört! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 gå in på http://www.gtagaming.com/sanandreas/cheats för fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg